MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

نیشابور میزبان پزشکان خیّر مرهم

نیشابور میزبان پزشکان خیّر مرهم/ بیماران شکاف لب و کام ثبت‌نام کنند
1399/07/30 مرهم 1802




بیست و پنجمین سفر خیریه مؤسسه ملی مرهم با هدف ارائه خدمات پزشکی و جراحی رایگان اقشار آسیب‌پذیر جامعه از 28 خرداد ماه تا 1 تیر ماه 1398 به مقصد نیشابور انجام می‌شود.
بر همین اساس ثبت‌نام الکترونیک افرادی که دچار ضایعه بدو تولد شکاف لب و شکاف کام، ناهنجاری‌‌های حین تولد جمجمه و ناهنجاری‌های سر و صورت هستند از امروز در سایت مؤسسه ملی مرهم آغاز شده است و افراد نیازمندی که دچار این مشکل هستند می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه به آدرس http://marhamportal.ir و ارسال اطلاعات خود برای دریافت خدمات این پزشکان خیر ثبت‌نام کنند.
لازم به ذکر است پس از ثبت‌نام، پرونده الکترونیکی برای بیماران تشکیل و پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک با بررسی عکس‌ها و پرونده بیماران، افراد نیازمند به عمل جراحی را مشخص می‌کنند و در ادامه با این افراد تماس گرفته شده زمان عمل جراحی آنها که در استان نیشابور صورت خواهدگرفت به آنها اعلام می‌شود. ثبت‌نام حضوری در استان نیشابور نیز در بخش مددکاری بیمارستان‌های نیشابور انجام می‌شود.
گروه‌های تخصصی و فوق تخصصی مؤسسه ملی مرهم طی پنج روز حضور در نیشابور چهار خدمت رایگان پزشکی شامل جراحی پلاستیک و ترمیمی، طب فیزیکی و توانبخشی، چشم پزشکی و آموزش و ارتقای سلامت را به مردم نیشابور ارائه می‌کنند.
همچنین، در این سفر خیرخواهانه که کلیه خدمات به صورت کاملاً رایگان توسط پزشکان داوطلب به نیازمندان ارائه می‌شود علاوه بر انجام ویزیت‌ و عمل‌جراحی و ترمیمی رایگان خدمات آموزش و ارتقای سلامت نیز انجام و کارگاه انگیزشی دانش‌آموزان و دو کارگاه پیشگیری از دیسک کمر برپا می‌شود.

مرهم اهدای وقت تخصص جراحی پلاستیک جراحی رایگان
ثبت کننده:آریا وندیداد
تاریخ ثبت:1399/07/30
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/11
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:1802

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.