MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص سفر گروه های فوق تخصصی موسسه ملی مرهم
1399/07/30 مرهم 1605



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه‌ی موسسه ملی مرهم برای حضور در ایلام از ۳۰ آبان تا ۴ آذر، گفت: تاکنون 373 نفر دارای شکاف لب و کام، ناهنجاری های بدو تولد جمجمه، سر و صورت در سامانه اینترنتی مرهم ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر «کریم همتی» در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه با هدف تشکیل شورای پیام‌رسانان سلامت و تشریح برنامه سفر خیرخواهانه موسسه ملی مرهم، اظهار کرد: با توجه به شرایط استان و محرومیت منطقه، درخواست اعزام یک تیم جراحی به استان ایلام جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم با استقبال موسسه مرهم همراه شد و یک تیم متشکل از ۵۶ متخصص و فوق تخصص از جراحان مشهور کشور جهت انجام اعمال جراحی شامل شکاف لب و کام، ناهنجاریهای بدو تولد، جمجمه، سر و صورت در ایلام مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه این تیم در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام از ۳۰ آبان تا ۴ آذر مستقر خواهند شد و ۶ اتاق عمل با تمام تجهیزات و امکانات در بیمارستان امام خمینی(ره)ایلام در اختیار این تیم جراحی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم از طریق مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت انجام شده و پیش‌بینی می‌شود در طول مدت حضور این تیم ۱۲۰ تا ۱۶۰ عمل جراحی انجام گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ثبت‌نام ۳۷۳ نفر تاکنون برای مراجعه به پزشکان موسسه مرهم خبر داد و تصریح کرد: هزینه‌ی عمل‌هایی که انجام خواهد گرفت بین 6 تا 16 میلیون تومان خواهد بود.
دکتر کریم همتی اضافه کرد مقدمات و نیازهای گروه تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی با هدف ویزیت و درمان رایگان دردهای اسکلتی، عضلانی و مفاصل با ۸ متخصص در کلنیک ویژه معاونت درمان دانشگاه آماده شده است که پیش بینی ما استفاده ۱۳۰۰ بیمار از خدمات تخصصی این حوزه می باشد.
همتی با تاکید بر اینکه با حضور اعضای این موسسه ۸ دوره آموزشی با همکاری ادارات و دوره بازآموزی برای جراحان پلاستیک استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: لینک این موسسه در پورتال دانشگاه علوم پزشکی بارگذاری شده و انتظار ما از رسانه‌ها این است که در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

مرهم ایلام جراحی اهدای وقت
ثبت کننده:آریا وندیداد
تاریخ ثبت:1399/07/30
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/11
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:1605

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.