MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان

آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با معرفی منتخبان هم‌اکنون به کار خود پایان داد
1399/07/30 مرهم 1814



این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.
در این مراسم، از ۹ گروه‌ دانشجویی و ۱۶ دانشجوی فعال در عرصه‌های مختلف دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، انقلاب اسلامی و کشور، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در سوانح، حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های سلامت و توانبخشی، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور و تأمین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، قدردانی شد.
دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در این همایش با تقدیر از دانشجویان فداکاری که در این همایش تندیس ملی فداکاری را دریافت کردند، اظهار کرد: افرادی که بلندای روح دارند، از جان و مال خود می‌گذرند و در راه کمک به مردم گام بر می‌دارند، بیشتر این افراد گمنام هستند.
وی افزود: وظیفه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی مانند جهاد دانشگاهی این است که این افراد را شناسایی و آن را به مردم معرفی کند.
به گزارش مفدا تهران، به انتخاب دبیرخانه جهاد دانشگاهی، شورای معاونین موسسه ملی مرهم در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری که در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد، شایسته دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران معرفی شد.
“شورای معاونین” موسسه ملی مرهم؛ متشکل از جوانان و دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی، به پاس انجام خدمات سلامت داوطلبانه در مناطق محروم کشور، تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را دریافت کرد.
شورای معاونین موسسه ملی مرهم متشکل از جوانان و دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهیست که وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی، پشتیبانی، اجرا و نظارت سفرهای مناطق محروم، پنج شنبه‌های نیکوکاری، سلسله همایش‌های مسئولیت پذیری اجتماعی و گفتمان اهدای وقت و تخصص را عهده دار است.

مرهم اهدای وقت تخصص جراحی رایگان شکاف لب و کام لبخند
ثبت کننده:آریا وندیداد
تاریخ ثبت:1399/07/30
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/12
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:1814

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.