MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

جراحی های رایگان تا ریشه کنی شكاف لب و كام در ایران ادامه دارد

یك متخصص بیهوشی و عضو هیئت امنای موسسه ملی مرهم گفت: جراحی های رایگان تا بروزرسانی اعمال جراحی شكاف لب و كام در كشور ادامه دارد تا هیچ بیمار نیازمندی به دلیل ناتوانی مالی از این بیماری رنج نبرد.
1402/05/13 مرهم 260



دکتر فرهاد كلانتری، عضو هیئت امنای موسسه ملی مرهم و رئیس سابق بهداشت و درمان شركت نفت جنوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این موسسه هیچ مبلغی حتی فرانشیز برای انجام جراحی ها از بیماران نیازمند دریافت نمی كند.
وی رایگان بودن جراحی های این موسسه را یكی از شروط آن دانست و گفت: ابزار و امكانات مورد نیاز پزشكان برای جراحی در مناطق محروم در قالب زنجیره اهدای تخصص تهیه و در اختیار موسسه قرار می گیرد تا جراحی ها با کیفیت بالا و بدون مشكل انجام شوند.
این پزشك متخصص بیهوشی افزود: بیهوشی كودكان با بیهوشی بزرگسالان متفاوت است و باید افراد دارای تجربه كافی، در این حوزه ورود كنند به همین منظور تعداد زیادی از همكاران باتجربه در زمینه بیهوشی با گروه مرهم همكاری دارند.
كلانتری به دیگر پزشكان توصیه كرد بیماران نیازمند را دریابند و در ماه چند روز را به پذیرش و درمان بیماران نیازمند اختصاص دهند.
وی با بیان اینكه تعداد پزشكان نیكوكار در سطح كشور بسیار زیاد است و همكاری خوبی با گروه های بسیجی و جهادی دارند، افزود: لازم است این پزشكان مانند موسسه مرهم به شكل تخصصی تر به موضوع درمان و جراحی رایگان بیماران نیازمند ورود كنند تا نیاز به این نوع جراحی های پلاستیك برطرف شود.
عضو هیئت علمی موسسه ملی مرهم گفت: امید است با حركت جهادی و داوطلبانه کادر درمان در سراسر كشور، دسترسی به خدمات درمانی در مناطق محروم تسهیل شود تا فردی مجبور نباشد برای درمان اقدام به فروش اموال خود كند.
این پزشك نیكوكار خاطرنشان کرد که كارهای زیادی در تمام حوزه های پزشكی از پیشگیری تا درمان وجود دارد كه پزشكان نیكوكار و سایر کادر محترم درمان می توانند مطابق با رشته های تخصصی خود ورود كنند.

ثبت کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ثبت:1402/05/13
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/13
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:260

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.